Pædagog og skolepædagog, Cecilie 2019

At være pædagog i Fritidscentret Ydre Valby har givet mig en god indsigt i børn og unges interesser og ønsker i fritiden. Det er et område hvor der er frie tøjler til at arbejde med udviklingsprojekter, relationer, dannelse og det der ligner, både med børnene og kollegialt.

Man bliver dagligt udfordret med mange spændende ting. Både i fritidsklubtiden og i ungdomsklubtiden.

Her foregår der blandt mindfulness, yoga, kreative hjørner, spørgekasser og klubeksperter som varetager vores klubaviser til de andre unge.

Der bliver arrangeret overnatninger, trivselsdøgn hvor der laves et samarbejde mellem skole og klub, fester, træning som både er fitness, boksning og crossfit, laver og spiser mad sammen og meget, meget mere.

Det er virkelig en fornøjelse at se vores børn og unge vokse i alle disse aktiviteter, i Fritidscentret Ydre Valby.